Det er dét min gode venn Malvin kaller det. Alt må jo prøves, og så er det spesielt nyttig, for mye sunt fett og sunne proteiner finner man nettopp der. I kyllingføttene. I Asia bruker man det meste på dyret til mat, dermed også føttene. Det er veldig beskrivende det Malvin kaller det, gnavl.
Bon appétit … 🙂

Det var jo fargerikt et slags «kockelimock» ! Knastrar det nær du tuggar? 🙂
Ja det gjør det, hvis du velger å tygge føttene…
nei takk 🙂